Post by goldnawanorouss on Mar 13, 2022 7:17:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Every Hero - Ultimate Action ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Every Hero - Ultimate Action IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for flere edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Every Hero - Ultimate Action 2022 version ▞▞▞
Every Hero - Ultimate Action Action anq
Veldig underholdende så langt. Kontrollene er enkle å forstå. Hyggelig...
lil vanskelig å unngå advarsel atk siden gåtur ikke eksisterer. men totalt sett har dette spillet potensiale. Hold oppdateringen spillet tysm.
Et av de beste spillene
Det er et morsomt spill. Iloveit så langt så bra.
Dette spillet er veldig morsomt og rask handling med litt strategi bak en fin måte å kaste bort tid på. Dette fungerer bra for meg fordi jeg jobbet nattskift, og det er en fin måte for meg å drepe en time eller 2
anstendig spill, men du kan lage din egen modell fordi jeg har sett fiendene langt før dette spillet ble utgitt aka loot legends
Enkelt spill, men pen nard er kult jeg bare 25/nivå jeg gjorde det jeg drepe en dia
Ganske fantastisk spill må jeg si det er for morsomt å spille
bra spill godt potensial trenger bare noen feilrettinger...
det er egentlig ikke så ille, bare din enkle hack n' slash, men jeg vil si at hovedproblemet mitt er mangelen på musikk
veldig morsomme krefter av alle slag kule ultimate kule buffs og enda mer tilfredsstillende med den interaktive kampen som gjør ot annerledes og står over andre chill spill, du spiller med én hånd slik at du kan lytte til noen klassenotater og slikt, ærlig talt lager de enten flere oppdatere eller lage lignende spill annerledes utviklet siden dette er et virkelig flott system og jeg tror det kan være et marked for dette
flott spill..prøv det..nyt det
dette spillet er veldig bra for tomgang, og jeg tror det bør få sin fortjente oppmerksomhet
Spillferdigheter bedre enn archero, men gameplay og grafikk 3D liker jeg ikke. Kopier alt i archero virkelig dårlig. Jeg hater lykkehjul i archero, opp nivå for en helt, og når achero oppdaterer en ny helter, må jeg opp igjen nivå...
Jeg er her i tidlig tilgang, forbedringen var fantastisk. takk for at du lagde dette spillet. OPPDATERING GJØR DET GLATT SOM SMØR
ingen oppdatering til mange feil
Jeg laster den ned så langt, vennligst legg til samarbeidsmodus slik at vi kan leke med venner
Spill som har nærkamp ennå, bringer frem fiender du ikke kan komme i nærheten av.
Gikk for å installere fikk umiddelbar melding om skadelig programvare fra anti-virus
jeg elsker å knuse telefonen min ved å trykke så mye på den
Stor opplevelse & første av slag. Forbedre kunsten tegne vakre karakterer og mer detaljert monster. Til slutt, takk fra hjertet💘 det er virkelig flott spill og unik lykke til!!!
Jeg elsker dette spillet, jeg har nesten slått alle nivåer, men det er noen alvorlige alvorlige problemer med spillet som er spesifikt rammede bokser og FISH PEOPLE når det er fiskefolk i en scene, får spillet til å henge i en alvorlig grad, nesten fryser spillet til tider. vet at dette ikke er et telefonproblem da kjæresten min som også spiller spillet på en helt annen telefon har det samme problemet som for hitbokser. Jeg har vært ute av angrep og fortsatt blitt skadet selv mens jeg var bak en fiende
det er veldig bra og morsomt jeg har det så gøy
Dette spillet har virkelig et potensial. Jeg hadde det gøy å spille det, klarte å øke karakteren min, oppgraderte noen få elementer og jeg kjøpte til og med kamppasset. Det var en god fremgang. Dagen etter har jeg åpnet spillet og satt meg fast på 99%. Å åpne appen på nytt fungerer ikke. Så jeg har sjekket playstore om det var en oppdatering. Jeg har rett det var en oppdatering. Etter å ha lastet ned oppdateringen, samme problem. Så jeg har installert den på nytt og gjett hva. Spillet ble lastet, men jeg er tilbake til lvl 0. Battle pass er også borte. WTH.
Det er potensial til å bli et bra spill, men trenger fortsatt forbedring og fikse mange feil. Gjør det bedre, oppdater det Og jeg tror brukergrensesnittet har store ikoner, noen ganger sliter jeg med å nå noen knapper med tommelen haha
Jeg elsker dette jævla spillet
Å gi dette en 5 årsak er dette virkelig mitt favorittmobilspill. En av de eneste jeg kommer tilbake for å spille daglig i stedet for å slette så snart det blir et lagringsproblem.Det eneste problemet er optimaliseringen. Noen ganger går spillet jevnt som smør (lav grafikk); noen ganger sitter jeg fast og ser på meg selv bli slått i hjel. Også en feil der jeg snurrer annonsehjulet etter en sjef, annonsen lukker appen og tilbakestiller sjefen jeg nettopp beseiret og etterlater meg med helsen jeg slo den med. Flott spill foruten det
Every Hero Экшен jvtb
har ikke sett annonser.
Veldig bra. Spillet er jevnt og lett å kontrollere.
spilt i omtrent ti minutter, og jeg kan ikke stoppe. genialt spill
Block Craft 3D:건설 게임 아케이드 qchl
Utrolig spill, mye action, men lett å spille, så 5 stjerner.
Jeg elsker konseptet med spillet, bare finpusse dette og det vil absolutt være et 5-stjerners
så langt så bra
Every Hero - Ultimate Action ایکشن jya
Jeg vil bare gjenta problemet jeg støter på i spillet, den annonseavhengige genie-belønningen sier alltid "nettverksfeil" etter at jeg fullførte normal modus og hvorfor jeg ikke mottar premien i genie encounter. Problemet i gruvedrift er at etter at jeg har sett annonsen, står det "Feil: Dårlig nettverk". Jeg håper du kan fikse dette. Lykke til og lykke til,!! Det fortsetter å bli hengende etter hvert som tiden kommer. Jeg foreslår også å ha et bibliotek med makt og ultimate krefter for oss å se etter informasjon om disse tingene.